|
עמוד:226
במפגש 4 רון גם סרטט את מפת מעגל התמיכה שלו והחליט שכדאי לו לפנות קודם כל למורת הכיתה ורק אחר כך לתלמידים . הוא גם החליט שבפנייה לתלמידים יפנה את מבטו בעיקר ליוסי , שהוא חברו הקרוב . מפגש : 5 רון ציין שהוא ישוחח עם המורה מראש על הפתרון שהוא מציע , ורק אחר כך יפנה לילדי הכיתה במהלך שיעור חברה . השיחה המקדימה של רון עם מורת הכיתה גס היא בגדר סינגור עצמי . לגבי המפגש עם המורה צפה רון שני קשיים אפשריים , המתוארים בטבלה הבאה . נערך דיון עם רון לגבי הקשיים שהעלה , והוא הציע תגובות אפשריות שלו לדברי המורה :
|
![מכון מופ"ת](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1300_1399/logomofet.gif)
![הוצאת יסוד](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/2200_2299/otzat_isod.gif)
|