תוכן העניינים

עמוד:7

טבלה : 6 ממוצעים וסטיות תקן של שיעור התנהגויות התיווך של האם ומתאמי פירסון עם מיצב ( 63 ................................................................. ( N = 109 טבלה : 7 ממוצעים ( באחוזים ) וסטיות תקן של רמת ההרחבה בעת קריאת ספר ומתאמי פירסון בין נתון זה למיצב החברתי - כלכלי ( 63 .................. ( N = 109 טבלה : 8 מתאמי פירסון בין רמת ההרחבה של האם בפעילות הקריאה לבין רמת אוריינות הבית , אוריינות הילד בגן ובכיתה א ( מתאמי פירסון ) ( 64 .... ( N = 109 טבלה : 9 ציוני רמת אוריינות הילד בגן ( ממוצעים וסטיות תקן ) והקשר בין הציונים לבין המיצב החברתי - כלכלי ( מתאמי פירסון ) ( 65 ..................... ( N = 109 טבלה : 10 מתאמי פירסון בין משתני רמת האוריינות של הילד : כישורי לשון ומיומנויות אלפביתיות ( 67 ................................................... ( N = 109 טבלה : 11 רמת האוריינות של הילד בכיתה א ( ממוצעים באחוזים וסטיות תקן ) והקשר למיצב החברתי - כלכלי , רמת אוריינות הבית ורמת ההרחבה ( מתאמי פירסון ) ( 69 ................................................................................ ( N = 109 טבלה : 12 שטף קריאה ( ממוצעים וסטיות תקן ) והקשר בין רמת האוריינות של הילד בגן ובכיתה א לבין המיצב החברתי - כלכלי ( מתאמי פירסון ) ( 70 .......................................................................................................... ( N = 109 טבלה : 13 קשרים בין המדדים של אוריינות הילד בכיתה א ( מתאמי פירסון ) ( 71 ................................................................................ ( N = 109 טבלה : 14 משתני אוריינות הילד בגן ובכיתה א ( ממוצעים , סטיות תקן וערכי 72 .................................................................................... ( N = 109 ) ( t טבלה : 15 מתאמי פירסון בין משתני אוריינות הילד בגן לבין משתני אוריינות הילד בכיתה א ( 73 ................................................................... ( N = 109 טבלה : 16 מקדמי רגרסיה מתוקננים להסבר השונות של רמת אוריינות ילדי הגן 75 ......................................................................................................... טבלה : 17 מקדמי רגרסיה מתוקננים להסבר השונות של רמת האוריינות של ילדי כיתה א .............................................................................................. 76 טבלה : 18 תרומתן של פעילויות אורייניות לרמת האוריינות של הילד בגן ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) ............................................................................ 77 טבלה : 19 תרומת הפעילויות האורייניות לרמת האוריינות של הילד בכיתה א ( מקדמי רגרסיה מתוקננים ) ............................................................... 78

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר