ראשית

עמוד:9

מזמנות עושר של אפשרויות להנהיג אסטרטגיות שונות של הוראה ולמידה גם בכיתה רבת תלמידים וגם מחוץ לכיתה , אפשרויות שאת רובן אי אפשר כלל לממש ללא טכנולוגיות המידע . ובכל זאת , מי שאין באפשרותו להשתמש בטכנולוגיות או שהוא מסתייג מהשימוש בהן יכול לאמץ לפחות חלק מהדרכים לגיוון ההוראה והלמידה . הגיוון הוא המסר . תודות תודתנו נתונה לכותבות ולכותבים , שמאמריהם הם החומר והלבנים שמהם נבנה ספר זה , על שהעשירו אותו בידע הרחב שלהם , על היענותם להקדיש לכתיבה לא מעט מזמנם ועל אורך רוחם בכל שלבי עריכתו . תודה לפרופ׳ רפי נחמיאס , אשר קרא את כתב היד והעיר הערות חשובות , שהעשירו את הספר ותרמו לשיפורו . תודה לד״ר בתיה אילון שקראה פרקים מתוך הספר , העירה והציעה המלצות לשיפור בארגון ובבהירות התכנים . תודה לד״ר יהודית שטיימן , ראש הוצאת הספרים של מכון מופ״ת והעורכת הראשית , אשר תמכה ועודדה אותנו החל בשלב הרעיון הראשוני וליוותה אותנו בהערותיה המועילות וברעיונותיה המפרים כל הדרך עד לחתימתו הסופית של הספר . תודה לעורכת הטקסט והלשון דקלה מארק אופנהיימר , שבדקה בקפידה כל משפט , כל מילה וכל אות ולא חמק ממנה גם קוצו של פסיק . בעבודתה המקצועית תרמה דקלה לחידוד ולהידור הניסוחים שבספר ; ולעדי רופא , עורכת לשון אחראית שסייעה רבות בשלבים האחרונים של הוצאת הספר לאור . תודה לאורית לידרמן על העיצוב הגרפי של הספר ועל עיצוב העטיפה באמנות , בטעם ובצורה המשקפת את רוח הדברים שבספר . תודה לחני שושתרי , רכזת המערכת , שחיברה במיומנות את כל הקצוות וקישרה ביעילות בין כל השותפים להוצאת הספר לאור . תודה למכון מופ״ת ששימש בית חם לספר , לכותביו ולעורכיו .

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר