|
עמוד:7
תוכן העניינים מבוא | אילנה אבישר .............................................................................. 9 שער ראשון : לחנך אחרת בעידן של קיימות חינוך טרנספורמטיבי וקיימות : נתיבים ואפשרויות | דויד דוניץ ........... 21 מדוע אקטיביסטים סביבתיים צריכים לדרוש יותר חינוך | אבנר דה שליט ..................................................................................... 54 חינוך סביבתי : הפער בין תאוריה לפרקטיקה | טלי טל ........................ 70 בחינת הישגיהם של תלמידי כיתות ח בישראל בנושאי סביבה : ממצאי מחקר 2007 , 2003 , 1999 ) TIMSS ו - | ( 2011 רות זוזובסקי ........................................................................................ 87 סוגיות שנויות במחלוקת בחינוך סביבתי – כלי לאבחון דפוסי התגובה של סטודנטים במכללה לחינוך | יהודית וינברגר , עמוס דריפוס ........ 112 בין הרצוי למצוי : חינוך סביבתי במציאות מרובת תרבויות בישראל | איריס אלקחר .................................................................................... 147 שער שני : אחריות חברתית - סביבתית ומשמעותה בחינוך הגז / החוף הזה הוא שלנו : נחלת הכלל , קיימות ובעלות משותפת על משאבי טבע ומרחב ציבורי | דניאל מישורי ....................................... 179 מתי ידרוש העם צדק סביבתי ? תובנות מהוראה סביבתית - חברתית | נתליה גוטקובסקי .............................................................................. 214 הכרעות ערכיות וכלכליות בדרך לקיימות | אריה ונגר ....................... 244 הטבעוני הוא הפוליטי : טבעונות כחינוך לקיימות | טלי גולדשמיד ... 264 מתרבות הצריכה לתרבות המעשה : הפרדת פסולת למחזור כאבן דרך לשינוי תרבותי וחינוכי | גלעד אוסטרובסקי ...................................... 291
|
![מכללת סמינר הקיבוצים](http://lib.cet.ac.il/storage/Publishers/800_899/0000000825.gif)
![הקיבוץ המאוחד](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1300_1399/logo_kibuz.gif)
![מכון מופ"ת](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1300_1399/logomofet.gif)
![הסתדרות המורים בישראל](http://lib.cet.ac.il/storage/publishers/1800_1899/histadrut_morim_bisrael.gif)
|