תוכן העניינים

עמוד:4

2-1 . 10 קבוצת התקציב התחרותית 87 2-1 . 11 עושר והכנסה 100 2-1 . 12 העדפות הצרכן 113 2-1 . 12 . 1 יחס העדפה של צרכן כשבמרחב הבחירה שניים או שלושה סלים בלבד 113 2-1 . 12 . 2 יחסי העדפה המוגדרים במרחב המצרכים כולו 115 2-1 . 12 . 2 . 1 דוגמאות של יחסי העדפה 117 2-1 . 13 האקסיומות של תורת הצרכן 122 רפלקסיביות שלמות טרנזיטיביות מונוטוניות חלשה מונוטוניות מונוטוניות חזקה ( אי-רוויה ) קמירות רציפות 2-1 . 1 ~ קבוצות אדישות וסדר במרחב המצרכים 140 2-1 . 14 . 1 סדר במרחב מצרכים המכיל שניים או שלושה סלים 141 2-1 . 14 . 2 סדר בין קבוצות האדישות במרחב המצרכים 144 2-1 . 14 . 2 . 1 תיאור גראפי של קבוצות אדישות במרחב המצרכים - עקומות אדישות 147 2-1 . 14 . 2 . 2 הצורה של עקומות אדישות 156 2-1 . 14 . 2 . 3 מפות אדישות 168 2-1 . 14 . 3 מחיר סף ןשיעור התחלופה השולי בצריכה 179

האוניברסיטה הפתוחה


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר